Saturday 20 April 2013

Tanya dan jawab balik.

in the name of Allah the most gracious and most merciful



Kejamkah aku ? Selfishkah aku ? Apa mahunya aku ?

Aku tukang tanya dan aku juga mencari solusi sendiri.

Pada saat aku perhalusi tiap jawapan,


Aku dihambat rasa sedih teramat.

Tangis aku cuma sekadar dari hati.

Aku pura pura gagah kerna aku tahu dengan permulaan kepuraan ini,

Disitulah akan aku temui semangat diri.


Aku menjadi tidak selembut dulu semula,


Kerna menahan sakitnya air mata yang diminta dizahirkan dari luar.


Hanya maaf mampu aku ucap walau aku tahu,


Maaf ini sering aku ungkap namun kesalahan sama akan terjadi.


                                                                                                                                                                                           @fatynnfatienn



No comments: