Thursday 26 April 2012

salam rindu.

in the name of Allah most gracious and most merciful


You know you truly love somebody 
when they hurt you so badly, 
but all you can think about 
it is the times when they made you smile.

sekali kata sayang, selamanya akan sayang.
aku tidak tahu apa itu perhubungan
sehingga tikanya kau hadir dalam hidup aku


aku punya rasa cemburu yang kuat
kadangkala aku cemburu pada perkara remeh
aku buat kau rimas


kau tahu sifat cemburu yang tebal dalam diri aku
kau bermain dengan rasa cemburu itu
kerana kau cukup tahu bahawa ;
sekali kata sayang, sayang itu untuk selamanya


cemburu tanda sayang ?
kadang tiada apa untuk aku cemburukan
tetapi kau suka lakukan sesuatu untuk buat aku cemburu
hanya untuk lihat reaksi dan apa yang akan aku lakukan


itu buat aku geram
tapi aku tahu kau bergurau
aku cuma perlu tahu sikap dan sifat kau
aku peru dalami semuanya


kau seorang pemegang kunci hati aku yang setia
kau seorang yang kuat
kau seorang yang rajin dalam semua perkara
kau seorang yang bertanggungjawab
kau seorang yang berpegang pada janji
kau seorang yang mampu buat aku tersenyum saat airmata mengalir
terima kasih :')





[Doa Nabi Yusuf Kepada Zulaikha]


... "Ya Allah,
sampaikan salam rinduku
kepada ...... (nama penuh insan tersebut ),
sehingga aku menjadi kerinduannya..
Amin.. :)