Monday 19 March 2012

tanggungjawab aku.

in the name of Allah the most gracious and most merciful

mungkin blog ini diwujudkan dan dijadikan sebagai
blog yang sangat sedihh
kerana setiap entry berbaur sedihh

sii penulis ?
24-7 sedihh dan terlalu melayan perasaan ?
aku pon taktau

aku sentap
aku buntu
bagi aku kekuatan
untuk bawa semula orang yang aku sayang
ke jalan yang sepatutnya

aku juga pena buat silap
dan bukan niat aku untuk curahkan rase sedih dekat sini
tapi aku perlukan semangat korang yang lain
supaya aku dapat bantu orang yang aku sayang nihh

doakan aku kuat
doakan aku mampu untuk membimbing
doakan semuanya akan back to normal

tolong doakan dia juga mendapat petunjuk
doakan dia supaya sedar
doakan dia supaya menjadi kuat 
doakan dia beubah kepada kebaikan

berkat doa semua amat aku perlukan dan hargai
salamm :'(

No comments: