Friday 10 August 2012

P8-305-D

in the name of Allah the most gracious and most merciful

biar masa berlalu, simpan semua kenangan kita dengan rapi.

 INDAHNYA DIKALA ITU.. HINGGA TERBUAI DISAAT INI.
SUNGGUH AKU MERINDUKAN.
HANYA AIR MATA KITA MEMBERIKAN JAWAPAN,RASA DIHATI MASING2.

Sabarlah.
Allah mengujikan kita dgn menjauhkan kita.
maafkan salah aku.

********************************************

siapa kata tak rindu ?
siapa kata tak sayang ?
siapa kata aku tak menangis ?

masa berlalu tetapi kenangan itu masih kuat diingatan.
mereka keluarga. 
mereka teman dan mereka sahabat.
tangis ini mereka yang pujuk.
keras ini mereka lembutkan
hati ini panas mereka sejukkan.
degil ini mereka nasihatkan.

berat untuk menanggung rasa rindu pada kenangan itu.
diri sering gagal mengawal linangan air mata.
kenangan itu terlalu indah.
aku cuba berlagak kuat dihadapan mereka.
 tetapi hati aku menangis disebabkan rindu.

mereka sangat bermakna.
terima kasih kerana menjadi sebahagian untuk aku.

*************

selalu dok tengah nii lepak dengan ibu.

  
tempat mengonlinekan diri and intai orang :'D

 tempat beradu.



 
mummy and ibu :')
rak kasut yang jelita dari mummy.

masakan mummy. rindu :')


bekalan makanan bile malam :'D





 elmo

dedicated to ;

lathifah raudhah binti minhat (ibu)
nur shafina nor monir (mummy) 
ameera alma binti baharuddin (elmo)

''aku rindu korang'' 

1 comment:

lynndAmya said...

alolor..comelnya.. hehehe :D