Tuesday 3 July 2012

gembira yang amat sangat #entry bergambar.

in the name of Allah the most gracious and most merciful

uhukk uhukk.
setelah sekian lama yang amat sangat
baru sekarang nak tunjuk ape kerja aku buat.
aku suke kerja aku sekarang :)

''sani express hentian duta''


jengg jengg jengggg !
akulah budak beruniform merah
hari hari tersengih (+) tidur-tiduran depan kaunter.


alahh. muke dah macam apam nak gak tunjuk.
tak reti malu ! 

yang pipi macam burger and apam hangus nihh aku laa.
GENTLE ! aku dah gemok yang amat sangat sekarang -,-

bile dah tension (kononnye) cenggini lee muke 

dengar cerita abang kaunter sebelah.

macam nak carik gaduh tak ? memang nak gaduh pon.

sajee nak tayang jam besau gedabakk tuu. hahaha :D

alahhh. ini budak bajet bajet sajee.

tengok abang kedai spec dah siapkan spec aku belum.

spec kesayangan hati beta dan sii kekanda.

tukar cermin sajee. lain kali beli yang baru pulak.
mahu tambah koleksi spec beta yang dah sedia ada. 

okayy laa. babaii :D

No comments: