Sunday 1 April 2012

kenali dunia mereka.

in the name of Allah the most gracious and most merciful

dulunya aku tidak merasa susah
dulunya aku bukan seorang yang bersyukur
dulunya aku seorang yang tiada apa
aku kosong

aku selami hidup mereka
aku pelajarinya dari mereka
aku masuk ke dalam dunia mereka

dunia yang mengajar aku apa iru bersyukur
dunia yang mamperlihatkan tentang kehidupan
dunia yang penuh dengan kasih sayang
Ya ! aku melangkah ke dunia itu

aku melalui liku hidup mereka
setiap hari yang aku lalui terasa puas
puas dek kerana aku telah masuk ke dunia yang berbeza
dunia yang penuh dengan ujian mematangkan diri

tapi kini aku tinggalkan dunia itu
jarak telah memisahkan aku dengan dunia itu
tiada peluang untuk aku kembali ke sana ?

itu teka teki yang tidak bisa aku jawab

impian aku bersama mereka di dunia itu
impian aku bukan sekadar impian
impian aku dari dulu hingga kini

bawa aku ke sana
dunia yang mampu menyamankan seluruh hidupku
bersama mereka yang aku rindui


No comments: