Tuesday 20 March 2012

jangan kau keliru dan takut kerana aku akan memimpin tangan kau sayang.

in the name of Allah the most gracious and most merciful

kau perlukan masa untuk diri
aku akan bagi kau mase tuhh sayang

jangan risau
aku sentiasa disini bersama kau

kita berhubung dari hati ke hati
panggil aku jika kau lemah dan tak berdaya

jika penat berjalan dan berlari
perlahankan gerakan kau itu supaya tidak terlalu tergesa

jangan risau sayang
kita sama sama berubah demi kebaikan diri 
serta masa depan kita

sentiasa ingat pada sang Pencipta
insayaAllah kita akan bersama sayang

tangan kita pimpin bersama
mengharungi setiap perubahan dengan tenang

jangan kau lelah ditengah jalan
kerana pokok pangkal adalah dari diri kau sayang

'' Allah tidak akan mengubah nasib seseorang melainkan
dia cuba mengubah nasib dirinya sendiri ''

sayang
aku akan kuat buat kau
dan kau perlu kuat untuk diri dan mereka yang memerlukan kau

sentiasalah ingat bahawa ;
ada seseorang yang selalu setia dibelakang menyokongmu
aku sentiasa sayangkan kau

jangan kau ragu sayang ini
kerana aku sudah sematkan nama kita disudut hati

jangan sesekali kau membandingkan darjat antara kita
kerana kau juga punya kelebihan sendiri
aku tahu kau tidak lemah
kau mampu mengatasinye sayang

'' Ya Allah yang membolak balikkan perasaan kami
tetapkanlah hati hati kami dalam agamamu
tetapkanlah hati kami atas rasa sayang yang telah kau kurniakan ini ''



No comments: