Wednesday 21 March 2012

aku bermain dengan rindu.

in the name of Allah the most gracious and most merciful

ketika keadaan mengharuskan untuk menangis 
tak usah berpura
 menangislah
 kerana tidak semua airmata bererti lemah.


aku bermain dengan rindu
aku gagahkan diri ini

aku bermain dengan rindu
segenap hati ini terasa sunyi tanpa kau sayang

aku bermain dengan rindu
tatkala terimbas kembali detik kita bersama

aku bermain dengan rindu
sehingga aku gagal mengawal dan air mata menjadi peneman

aku bermain dengan rindu
yang sukar untuk diungkap dengan lisan

aku bermain dengan rindu
hanya sang Pencipta tahu betapa kuat rindu ini pada kau

aku bermain dengan rindu
dan memikirkan bilakah saatnya kau akan menyambut rindu ini

aku bermain dengan rindu
rindu pada kau yang sering membuat aku tertawa

aku bermain dengan rindu
rasa yang tidak dapat aku elakkan

aku bermain dengan rindu
rindu pada kau sii pemegang kunci hatiku


No comments: