Tuesday 31 January 2012

perempuan itu buat saya sedihh.

in the name of Allah the most gracious and most merciful

hati sakit. hati pedih. hati terluka. hati kecewa.
saya tau mungkin awak tak faham apa yang saya cakap.
mungkin awak tak salah dalam hal nihh.
hanya kerana dia yang cuba merosakkan apa yang kita ada.
cuba memusnahkan segala kebhagiaan kita hanya dengan kata kata yang mungkin dianggap gurauan.
tapi bagi saya itu adalah satu gurauan yang tak munasabah awak.
saya tak suka apa yang telah dia lakukan dalm hubungan kita.
dari awak lagi dengan sikap gediss dia yang awak cerita buat hati saya pedih awak.
walaupon bukan awak yang mulakan.
tapi awak melayan. tolong awak. saya tak suka dia.
tolong jangan berhubung dengan dia lagi.
saya sedihh.
sebab saya sayang awak saje laa mokk :'(

2 comments:

LynnDamya said...

adik, kenapa ni? dgr mcm xbest jek :(

nur fatinah mohammad shariff said...

iyelaa akak. sape suka kalau relationship kita ade yang saje kacau. walaupon maybe niat dia gurau. tapi adik tak kenal dia langsung. consider kalau dia nak gurau camtuhh ngan orang yang kita sayang if adik kenal dia and perangai dia. nihh langsung tak kenal nak gurau cakap bukan bukan :'(