Sunday 17 July 2011

Allah always with me :')

in the name of Allah the most gracious and most merciful

hyepp lobely peeps ^^
nafas nafas yang ku hembus aku sertakan dengan kesyukuran yang tidak
terhingga dan ingin sekali aku menangisi hari hari kuhh
kerana dosa dosa yang silam
apa yang dapat ku simpulkan adalah
aku hanya percaya pada takdirNya
dan berserah pada qada' dan qadar yang telah di tetapkan ke atas kuhh
i'Allah aku akan cube sepenuhh kudrat ini untuk lebih yakin terhadap ketentuanNya

sayang sayang aku yang somell dan santek 
pastikan aku selalu senyum

aku hanya bole senyum and gelak gelak
bila dengan dorangg aku rase betul betul free
free dari pk segala problemaa
sebab siyess aku tengah serabut !
tapi korang bole buat aku gelak and thankz sesangat
aku takmo kita gaduh gaduh tau
disebabkan orang lain
okeyhh korang sayang ? :)
aku sayangkan korang
aku cume nak korang yang akan bahagea kan aku lepas nihh
hari hari aku akan happy sebab korang selalu ade ngan aku
thankz korangg


bersama kakak yang selalu bagi nasihat kat aku 

ibu and mummy yang always bagi sokongan and paham aku

aku akan pastikan yang aku akan sentiase
 senyum bila bersama korangg ade disisi aku
aku sayangkan korang korang semua
aku taknak orang lain yang akan buat aku gelak gelak and senyum
cume korang yang bole 
last kata dari aku
'' aku sayangggg korang sesangat :') ''

No comments: