Saturday 14 May 2011

trip to GERIK

lama rasanyer tak contengconteng sebab takde mood and tatau nape
kali nih nak ceghita pasal ape yang berlaku semalam
ri jumaat lepas aku ditemani oleh kakak linda mase nak tydoo and makan
tapi since semalam aku menjadi anak tunggal kembali sebabnyer
dia daa menjadi warga negeri PERAK untuk 2bulan setengah
dia dihantar ke sana untuk praktikal kat mahkamah syariah GERIK

pagipagi lagi daa bertolak ke perak dengan atok and family nek van
memang satu perjalanan yang sanagt jauh sebab atok memang daa plan nak bawak kitaorangg
 semuasemua g mandi air terjun
dalam perjalanan tuhh aku and kak linda unline jupjup
sambil tengok ceghitaceghita KOREA yang dia baru amik dari kawan
aku nak ceghita sikit sal kak linda nih iaitu kakak k'sayangan busukk aku
kitaorangg memang jarang jumpa sebab dia pon study kat ganu
and balik pon sekali sekala if free and takde aktiviti kat U tapi memang susaa nak balik
bila balik tuhh kira aku ade laa kawan nak gaduh and ajak main makeupmakeup !
yupp ! dia laa mangsa yang paling sesuai unyuk aku nak jalankan eksperimen
if aku de barangbarang yang baru d'beli
dia pon jenis tak kesaa kan if aku tonyohh pape kat muke dia :D
aku ngan dia memang banyak kelainan kat kitaorangg
dia memang baik and tak penaa kedekut langsung ngan adik beradik
biase laa anak sulungg laa katekan memang tak berkira ngan adikadik



















okeyhh !
kami sampai uma pada pukul 2lebihh sebab masingmasing penat
rasenyer daa abez kot nak ceghita nih sebab daa takde pape
pape pon tak lupe pesanan buat kakak kuhh 
jage diri baikbaik and keje leklok au
jangan lupe kat orangorang kat sini especially INCIK OMAR BAGHISH awak tau
sayangg kakak sangatsangat and rinduu nak gaduhgaduh ngan kakak
cepatcepat balik tau sebab daa rinduu laa :'(

No comments: