Thursday 19 May 2011

kiciwaa + menyengal -.-'

in the name of Allah the most gracious and most merciful
sangat kiciwaa kerana keluar tapi tak pegi beli barang ang check up lagi
garagara kereta buat hal pulak masa nihh
membuatkan saya rasa lebih rimas dan tak selesa dan sesak sangat
petang tadi memang daa semangat nak pegi nihh
dalam kereta ibu pulak cakap break kete buat hal and tak plan pon nak anta g bengkel
then sampai kat klinik je lagi laa hampehh + senget sebab klinik tutup and bukak kul 7p.m
masuk laa kedai furniture sebab ibu nak survey kabinet dapoO
abah pulak cam tautau je yang kereta buat hal and klinik tutup tyme tuhh
sebab abah call and tnye katne and camne ngan kereta
saya pon cakap laa kereta buat hal then abah kata anta g bengkel terus sebab daa call uncle tuhh
dengan stok muke yang sengal cakap laa kat ibu
chopchop ! nape abah tak direct call ibu and call saya ?
ha ! sebab mereka tengah merajuk and bila camtuhh daa suresure saya jadi orang tengah
biase laa since jadi anak tunggal nihh kena samasama adil ngan ibu abah
kadang salah sorang merajuk saya kena pandaipandai pujuk
ajak kua pegi minum kat kedai makan depan umahh ke or dengar laa mslh mereka
balik kepada ceghita tadi
kami pon teruskan p'jalanan ke bengkel kereta yang dekat ngan uma atok berahim
sampai kat sana uncle tuhh kata kereta kena tahan wad dulu sebab teruk
dalam kepala daa dapat agak yang mesti tak jadi laa nak beli barang tapi senyap jek
pastuhh pegi laa umahh atok and solat maghrib kat sana sekali
daa sampai suruhh makan pulak tapi saya tak makan pon sebab dun hve appetites laa since
beberapa menjak nihhh and tatau laa kenapa ann
and kesihatan selalu t'ganggu gak and senang nak kena migrain and tatau sebab pe
adakah saya semakin m'abaikan kesihatan saya ?
entah laa sebab saya sendiri takleyhh nak jawab soklan tuhh^^
lepas daa solat sumesume saya pon balik laa tapi tak pegi check up and beli barangg
tuhh yang buat saya kiciwaa + merajuk
saya susaa nak merajuk gilagila tapi entah laa
ibu try pujuk dengan cakap esok saya bolehh beli pape je yang nak d'bawak 
kira ikut suke saya laa walaupon barangg tuhh tak perlu pon 
tapi saya takde laa nak beli barangg yang takde paedahh sumesume tuhh
agak sedihh laa jugak sebab daa semangat nak kua beli barangg
tapi lastlast tak jadi beli and mungkin de hikmah kot an^^
saya pening sekarangg nih and takde sape nak suh makan ubat sebab ibu tatau pon saya cani
takmo laa bagitau.. kesian dia penat 
saya nak tulistulis lagi tapi nanti saya tulis lagi laa walaupon daa banyk yang saya post 
untuk hari nihh.. hehehehehe^^

No comments: