Friday 15 April 2011

meniaga ^.^

okeyhh ! mungkin agak lain macam if aku kate aku meniagakan.. tapi,, memang meniaga pon.. nak tau pe?? ha ! NASI LEMAK SPECIAL ! heheheheheh... power meyhh ! sebenarnya.. aku plan benda nih ngan member aku.. cik mimie.. alaaa... bese laa.. kecikkecik jek.. tak mampu lagi nak buat besarbesar.. :) baru start semalam.. niaga kat umah member aku tuh laa... mulamula niaga, mana laa ade orang sangat.. aku ngan mimie daa macam orang gilaa da...mana taknyer.. orang dok lalu lalang depan kedai uh.. dok pandangpandang.. tengoktengok.. kitaorang lakdok senyum cam sengal sebab nak tarik customer datang kedai.. cam ngeri jek ~~ hahhaha... ingat tengok uh nak beli laaa.. umm ! hampesHh ! sekadar tengok jek.. =.='' sabaaa jelaaa... yang lagi bestnyer.. kitaorang tak reti bungkus nasik lemak ! lagi SENGAL ! hahahahhaha.. ade pakcik uh datang beli.. amik kau ! kitaorang bungkus asal tak keluar jek nasik uh.. hahahahah... bak kata kami.. ''biaa buruk diluar.. tapi rasanya SEDAP !'' :p tapi, satu kejayaan buat kami.. nasik lemak kami HABIS dijual... yeahHh ! caya laaa babe ! :)


then.. petang tuh mimie suh aku teman dia g kapar.. nak beli cd.. aku pon okeyhh jek laa... kami MEREMPIT  bersamasama.. pergHh ! de'real minah rempit laaa... nasib baik tak excident.. :) daa siap beli cd.. aku suh mimie singgah meru jap.. nak survey contact lens.. **nak jadi omputih laaa katakan... :p then, sampai kat kedai uh..kitaorang memang daa nampak sign VACANCY kat situ.. tapi buatbuat tak tau laa... masukmasuk.. tanya laa bape harga kalau beli nih an.. tibatiba.. mulut kitaorang tanya kat amoii tuh.. ''sini ade keje kosong ye?? ade lagi ke??'' amoii tuh pon jawab laa... ''ade..ade.. nape?? u nak apply ke?? boleh laa kalau u nak.. 2 orang??'' kitaorang cakap laa... ''boleh jugak.. untuk 2 orang kalau boleh..'' amoii tuh g call boss dia.. and dia cakap suh g kedai lagi satu untuk interview ngan boss dia.. aku ngan mimie daa pandangpandang.. serius ke nih?? haahhahah.. sengalsengal... dalam sengal uh.. g gak interview uh.. :) daa laa g pon memang sempOoi.. kai shirt and suar track.. yelaa... bukan plan pun.. rezeki depan mata.. tak salah cubakan.. kitorang pk.. belum tentu dapat.. :) isiisi borang.. boss uh pon panggil kitaorang.. then interview laa... dia terangkan sal keje tuh.. okeyhh laa gak.. aku rasa keje tuh tak memenatkan pon.. dia kata.. kalau dapat nanti dia akan call..** k.. nak ULANG balik apa boss uh kata..'' KALAU DAPAT.. I AKAN CALL U'' k... kat situ cam daa nampak tak dapat je kan?? :p tapi tak tau laa an.. doa laa banyakbanyak ! :) **dalam hati sebenarnya nak keje tuh gak..^.^ hahahhaha... ummm ! tunggu dan lihat je laaa.... 

No comments: