Thursday, 5 May 2011

adik kuhh

apa yang saya kata tentang LUCKY tuh 
okeyhhh !
hari nih saya buat keje uma cam bese
tapi kali nih agak lain sikit sebab
d'bantu oleh adik kuhh
ohhh adik
walaupon kau agak sengal
dan menyemak
tapisebenarnya kau baik gak an
hahahahahaha

kalau dulu
memang payah nak mintak tolongg ngan kau
sume takleyhh buat
aku suh buat keje sikit
tolong g kedai jap pon kau bising
macammacam kau bagi alasan

 tapi sekarang
senang laa nak mintak tolongg
aku suka sangat
sebab dapat buli kau
hahaahaha
aku gurau jek
aku mintak tolong masukkan baju lam mesin
kau buat
g kedai beli barang
kau g beli jap
mintak kau belikan tpup
kau lari g kedai tpup kat depan
*tuhh pon sebab kau dapat habuan
sengal -.-' huh !
hahahahha
tapi sekarang kau memang sempoi
kau laa adik aku paling sengal
aku memang selalu bising depan kau
sebab aku kelakaa tengok kau
lawak bOdo kau tuhh
buat aku gelak gulingguling tau
aku tak pena puji depan kau
sebab nanti kau kembang
malass laa aku nak tengok muke pasaan kau

oowwhhh
pandai sekarang yek
daa de GF
gatai kau ye
aku bagitau ibu sal pompuan uhh
abess laa kau
ibu nak anta kau g jauh lak
suka sangat ati aku
yelaaa
mana acikan
aku and kakakkakak dulu
sume kena anta jauh
kau dekat jek
alaa
ape barang kau laki skul dekatdekat
piragHhh !
takde class laa bro
kau laki laa
jadi laa kuat sikit
tapi ayat kau memang power
makan dalam kot kau cakap camtuhh 
ngan aku semalam

sal semalam lak
aku tau laa salahh aku an
daa
kau laa carik pasal dulu
nak guna BB aku
tapi dok kate lembab laa
ape laaa
mana aku tak hangin satu badan
b'syukur laa
eh adikkuhh sengal
aku beli BB tuhh guna duit aku sendiri au
aku tak mintak ibu abah pon
haruss laa aku hangin bila kau cakap camtuhh
belajar jadi bersyukur sikit
paham ?

malam tuhh plak
kua g nak g beli barang
aku ngan kau dok lam kete
abah belikan kau nasik tomato
aku cakap laa
leyhh arr kita kongsi dua
kau kata
'' alaa.. kau makan laa Mr.HP mini kau ''
'' lagi kenyang aku rasa ''
sengal kau an
bikin aku panasz jek
*takde laa mawaa pon
nak tergelak de laa dengoo ayat dia nih
hahahahhaha
kau memang adik aku yang sengal
sama cam aku gak
bese laa
mana tumpahnya kuah lau tak kat nasi
hahahahahha

kalau kau taknak 
aku bagitau ibu ngan abah sal
budak pompuan tuhhh
better kau dengoo cakap aku tau
hahahahha
padan muke kau
sape suruhh tak reti nak simpan rahsia
kan daa kantoi
daa laa kantoi ngan aku
memang takleyhh lari laa kau dik
tapi nanti kau lek ostel
mesti aku sorangsorang
sunyi laa takde kau
siyes ! boringg laa
nanti takde kawan nak teman men ps2
nanti aku men game wrestling lawan ngan ps2
tak best laa
nanti takleyhh gadoo ngan kau sal ps2 lagi
aku layan sorangsorang

kau belajar laa betulbetul
kau sorang jek anak laki lam family
nanti jadi pape 
kau yang kena jage aku and kakakkakak
bila aku ngan yang len 
daa de tanggungjawab masingmasing
kau kena jage ibu abah
pikul baikbaik amanah nih
ingat
sume orang sayangg kau
jangan nakalnakal
*aku nakal takpe
hahahaha
ingat sume pesan family kat kau
lastly, aku sayangg kau lebihh laaa
sebab tolongg aku
kemaskemas rumahh 
^.^

No comments: